Jumaat, 10 Jun 2011

fly me to the moon

awak..tahu tak..tadi saya chat ngan kawan skolah rendah kt fb..oke la saya tahu awak nk cakap ape..tak la takkan la terus mcm tuh..ish dengar la saya nak cakap..dia cakap dia penah suka kat saya...*gelak
dia cakap macam ni masa darjah 4 aku ske kat ko...terus la aku melayang sampai langit ke 4.ha? nak tengok fb dia? alamak saya da sign out.lain kali eh.tapi kan..ala biasa la budak-budak dulu.selekeh kot.tudung senget.hahahaa.sengal je
aku?
suka gak ngan dia sampai la darjah 6.lepas tuh kan rumah kat taman lain.so sekolah menengah pun lain.dah tak contact.tapi kan masa kat uitm part 1 ade gak terserempak. ingat dia budak law.tetiba business kan.
boleh pulak kan dia cakap dia tau saya dulu mesti jadi budak baik.saya pun mestilah macam terkesimawati.lalu pelik kenapa pulak kan.sengal oke.
ish..dah la budak-budak ni nk buat reunion bagai.
rasa macam dalam iklan safi raniaa tuh pulak.nak pegi reunion tapi haruslah muka macam gelap je kan.*gelak.tau la bukan nya santek pun.*gelak
tapi kalau kan kalau jadi on 25 saya tak dapat la join.dah janji dengan ibu fara nak g mersing secara berjemaah.*gelak
kenapa mersing? saje jalan-jalan.saya kan awak kalau ada kereta dah lama berjalan tak ingat kilometer.takpe la xde rejeki lagi.
eh melencong pulak kan. wawawa..gituh kan.ye la kan emol penah suruh mekap santek-santek.tapi manalah saya reti.*gelak.seperti-seperti sesuatu kan reunion tuh.ngeri pun ada.*gelak sengal
oke lah awak saya dah ngantuk esok keje.dan lepas tuh cuti.weken ni pun ade kes lain lagi
.:berlalu...:.

Tiada ulasan: