Selasa, 7 Disember 2010

hurm...kesian..kesian..kesian

aku selalu rasa tak nak cakap
tapi kadang-kadang bila da cakap
selalu aku fikir yang
dialog pertama: "oh mann.pesal la aku cakap.kalo tak suka tuh diam-diam sudah.
dialog kedua:"astaga.pesal mulut ni??!! apa aku buat ni"
dialog ketiga:"puas hati aku.penat simpan lama-lama"
dialog keempat:"mesti dorang ni ingat aku ni yo-oo je.abes la aku lepas ni kene cop mohor.mampus la"
dialog kelima:"eh2 aku dok cakap pasal tuh karang kena batang hidung sindri padan muka"

hadoi penat la cem ginih.duduk dalam rumah pun macam tuh.apa jenis manusia la aku ni?
dah tuh aku ni macam donut.keras kat luar *wooh.lembut kat dalam
erk
*muka sengal

entah la.siapa pulak nak kesian ngan budak gemuk ni.
tak pe lah duduk diam-diam sudah.
terbang lah sejauh mana kau nak terbang.sabar naa..baru nak terbuka habis sayap tuh.belum sepenuhnya boleh pakai lagi.nanti dah terbang jangan lupa tengok bawah oke?

Tiada ulasan: